6 juli | Kom naar het Sunbeats festival van het Goois vrouwenkoor!

Aan de vooravond van het lustrumjaar, organiseert het Goois vrouwenkoor haar 9de einde- seizoens- optreden op Zaterdag 6 juli met het Sunbeats festival. Naast eigen zang, treden er ook  andere artiesten op.  Zo zal het duo Schuurink ludiek-filosofische kleinkunst ten gehore brengen. Zoals ze zelf zeggen:

“Toeval met peren vergelijken is een muzikale zoektocht naar de bedoeling van het leven”:

‘Het eeuwig universum bracht ons hier even samen
Dat wij daar niks van snappen is niks om ons voor te schamen’

De dansgroepen van Marjolein’s Dance studio zullen alle festivalgangers op hun picknickkleedje laten zweven!

Dit alles onder het genot van een hapje en een drankje, te verkrijgen in één van de oude sanatorium huisjes. Een aantal consumpties is bij de kaartverkoop inbegrepen. Er zijn nog enkele kaarten (á €12,00) alléén in de voorverkoop te verkrijgen.  Stuur een mail naar bestuur@gooisvrouwenkoor.nl met het gewenste aantal kaarten en je mobiele nr.

Waar?| op  het terrein van Landgoed Zonnestraal, Loosdrechtsebos 17 | Hilversum
Wanneer en Hoe laat? | Zaterdag 6 juli. Terrein open om 17:00 uur, start optredens 18:00 uur

Neem je picknickkleedje mee en geniet!