Het Goois Vrouwenkoor sluit zangseizoen af met Sunbeats Festival op landgoed Zonnestraal

Zaterdag 6 juli, aan de vooravond van haar tweede lustrum, organiseerde het Goois vrouwenkoor haar 9de einde- seizoens- optreden met het GVK Sunbeats Festival.

Het vrouwenkoor dat uit maar liefst 150 enthousiaste dames bestaat zong onder de bezielende leiding van hun dirigente Martina Tobin, vele nummers uit eigen repertoire, variërend van Hollandse klassiekers, tot golden-oldies en signature-songs. Dit werd afgewisseld met ludiek-filosofische kleinkunst van het Duo Schuurink en vier spetterende korte dansshows van de demo-dansgroepen van Marjoleins Dance Studio. Het festival werd afgesloten door een mini-concert van het duo Simon & Garfunkel Acoustic.

Het publiek was in groten getale aanwezig en heeft ondanks de enorme regenbuien een fantastische avond gehad.